Volkswagen připravil další ze svých nových edicí pro městský up!
Nový Volkswagen street up! cílí na sportovně založené zákazníky, kteří hledají sportovně střižený, přitom zajímavý a hlavně obratný vůz do města. Přitom si musí být vědomy, že kupují něco více, než jen městské auto.
Exteriér s kontrastními lesklými kryty zrcátek, speciální grafikou kapoty, střechy ale dveří má zaujmout hned na první pohled. Sportovně laděný podvozek, který je oproti standartní verzi snížen, společně s litými koly o průměru 16 palců, tvoří sportovní charakter jinak nudného vozu.
Sportovní duch vládne i v kabině. Zde jsou speciálně čalouněné sedačky se žlutým kontrastním prošíváním. V základní výbavě nechybí klimatizace, rádio, nebo kožený paket. Cena je trochu vyšší. V Německu startuje na 13 575 Euro, což je v přepočtu asi 366 000 Kč.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.