Volkswagen připravil další ze svých nových edicí pro městský up!
Nový Volkswagen street up! cílí na sportovně založené zákazníky, kteří hledají sportovně střižený, přitom zajímavý a hlavně obratný vůz do města. Přitom si musí být vědomy, že kupují něco více, než jen městské auto.
Exteriér s kontrastními lesklými kryty zrcátek, speciální grafikou kapoty, střechy ale dveří má zaujmout hned na první pohled. Sportovně laděný podvozek, který je oproti standartní verzi snížen, společně s litými koly o průměru 16 palců, tvoří sportovní charakter jinak nudného vozu.
Sportovní duch vládne i v kabině. Zde jsou speciálně čalouněné sedačky se žlutým kontrastním prošíváním. V základní výbavě nechybí klimatizace, rádio, nebo kožený paket. Cena je trochu vyšší. V Německu startuje na 13 575 Euro, což je v přepočtu asi 366 000 Kč.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?