Nejdůležitější novinkou druhého pololetí pro značku Land Rover, tak jej můžeme definovat, je to Discovery Sport, náhrada za Freelander.
První Land Rover Discovery Sport sjel z montážní linky ve Velké Británii. Pod kapotou měl přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr s výkonem 240 koní (179 kW) a 338 N.m. točivého momentu.
I přesto, že šlo o první vyrobený exemplář, tak nejčastěji budou linku opouštět vznětové motorizace. Pro Evropské zákazníky nejzajímavější bude vznětový čtyřválec o objemu 2,2 litru, který nese označení SD4 a produkuje výkon 139 kW (190 koní).
Sama automobilka a její vedení jsou na nový Discovery Sport velmi hrdí. Sám ředitel Murray Dietsch podotkl, že jej naplňuje radostí vidět první vyrobený Discovery Sport, který opět proslaví výrobní závod Halewood po celém světě a tím pádem i automobilku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?