Porsche skrývá za Martini Racing stylem daleko více, než si myslíte…
Postupně své modely obléká do designu Martini Racing. Už tak udělala s modely 911, 918 Spyder, Panamera, Macan a nebo Cayenne. Každý jeden vypadá v Martini Racing stylu neodolatelně, co nám tím automobilka chce naznačit?
To, že do Martini Racing obléká téměř všechny modely a u 911 vydává i edici Martini Racing Edition, která vznikne v omezené sérii, je více než nápadné. Zřejmě nám chtějí pánové od Porsche naznačit, že by se rádi vrátili do závodů Le Mans.
Zda Martini Racing barvy obleče i některý z menších modelů, zůstává ve hvězdách. Stejně tak i to, zda se Porsche opět vrátí do závodění Le Mans.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?