Fiat se rozhodl s představením modelu 500X nijak nezahálet a tak představil uvítací edici s názvem 500x Opening Edition.
Ta půjde do prodeje na začátku příštího roku a k dispozici bude s červeným lakem karoserie a v šedém laku Art Grey. Speciálné edice se vyznačuje i tónovanými zadními okny, speciálními dekory a koly o rozměru 18 palců. Vůz má také automatickou klimatizaci, senzor deště a automatické světlomety. Mezi další přednosti patří elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko a infotainment systém Uconnect s GPS navigací.
K dispozici budou dva motory, včetně 1,6 litrového motoru Multijet II s výkonem 120 koní a 1,4 litrového MultiAir II se 140 koňmi. Bohužel, zvláštní vydání bude opět k dispozici výhradně s pohonem předních kol. Pokud potřebujete pohon všech kol, budete si muset zvolit verzi s motorem o objemu 2,0 litru MultiJet II, který vyvíjí výkon 140 koní. Ten je navíc spojen s devíti-stupňovou automatickou převodovkou.
Fiat 500X Opening Edition bude k dispozici v Itálii, Německu, Francii, Španělsku a Švýcarsku. Výroba bude omezena na 2000 kusů a ceny začínají na 21,900 Eurech.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?