Fiat se rozhodl s představením modelu 500X nijak nezahálet a tak představil uvítací edici s názvem 500x Opening Edition.
Ta půjde do prodeje na začátku příštího roku a k dispozici bude s červeným lakem karoserie a v šedém laku Art Grey. Speciálné edice se vyznačuje i tónovanými zadními okny, speciálními dekory a koly o rozměru 18 palců. Vůz má také automatickou klimatizaci, senzor deště a automatické světlomety. Mezi další přednosti patří elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko a infotainment systém Uconnect s GPS navigací.
K dispozici budou dva motory, včetně 1,6 litrového motoru Multijet II s výkonem 120 koní a 1,4 litrového MultiAir II se 140 koňmi. Bohužel, zvláštní vydání bude opět k dispozici výhradně s pohonem předních kol. Pokud potřebujete pohon všech kol, budete si muset zvolit verzi s motorem o objemu 2,0 litru MultiJet II, který vyvíjí výkon 140 koní. Ten je navíc spojen s devíti-stupňovou automatickou převodovkou.
Fiat 500X Opening Edition bude k dispozici v Itálii, Německu, Francii, Španělsku a Švýcarsku. Výroba bude omezena na 2000 kusů a ceny začínají na 21,900 Eurech.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?