Líbil by se vám Fiat 500X Abarth?

Fiat 500x
Fiat 500x, foto: X-Tomi design
ar5 8. října 2014 07:46
Sdílej:

Designér říkající si X-Tomi design vytvořil několik digitálních renderů nedávno představeného Fiatu 500X v ostřejším provedení Abarth.

Standardní 500X je kompaktní crossover, který se před pár dny oficiálně představil na autosalonu v Paříži. Zatím ale není stanovený termín, kdy by měl přijít do prodeje a tak je příliš brzy na to hovořit o verzi Abarth. To ale X-Tomiho nezajímá a ač výroba vozu v provedení Abarth velmi nepravděpodobná, ostrý 500X máme před sebou.

X-Tomi design si pohrál s myšlenkou vyššího výkonu u 500X, který čistě hypoteticky by mohl být kolem 220 až 230 koní s přihlédnutím ke standardnímu 2,4-litrovému motoru Tigershark, který u 500X poskytuje výkon 184 koní.

Maďarský nezávislý umělec navíc vybavil červený 500X svalnatým body kitem s výraznějšími podběhy kol, většími koly z lehkých slitin, barevnými brzdovými třmeny a sníženým sportovním podvozkem. Vzadu si digitální novinka nechala nainstalovat difuzor a nové výfukové potrubí s několika koncovkami, které se ale zdá být trochu přehnané pro vozidlo s těmito kompaktními rozměry.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.