Designér říkající si X-Tomi design vytvořil několik digitálních renderů nedávno představeného Fiatu 500X v ostřejším provedení Abarth.
Standardní 500X je kompaktní crossover, který se před pár dny oficiálně představil na autosalonu v Paříži. Zatím ale není stanovený termín, kdy by měl přijít do prodeje a tak je příliš brzy na to hovořit o verzi Abarth. To ale X-Tomiho nezajímá a ač výroba vozu v provedení Abarth velmi nepravděpodobná, ostrý 500X máme před sebou.
X-Tomi design si pohrál s myšlenkou vyššího výkonu u 500X, který čistě hypoteticky by mohl být kolem 220 až 230 koní s přihlédnutím ke standardnímu 2,4-litrovému motoru Tigershark, který u 500X poskytuje výkon 184 koní.
Maďarský nezávislý umělec navíc vybavil červený 500X svalnatým body kitem s výraznějšími podběhy kol, většími koly z lehkých slitin, barevnými brzdovými třmeny a sníženým sportovním podvozkem. Vzadu si digitální novinka nechala nainstalovat difuzor a nové výfukové potrubí s několika koncovkami, které se ale zdá být trochu přehnané pro vozidlo s těmito kompaktními rozměry.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?