Porsche Exclusive dokončil práci na paketu SportDesign pro Cayenne S. Snoubí sportovní geny vozu se značnou dávkou luxusu.
Porsche začalo vyrábět modernizovaný Cayenne teprve nedávno a již nyní je v nabídce excluzivní balíček SportDesign, který mimo speciální výbavy nabízí 21 palcová kola, LED světla, kontrastní barevné provedení koženého interiéru, ale také speciální barvu Palladium Metalic.
Luxusní materiály jsou i na takových detailech jako jsou výdechy ventilace, stropní madla, sluneční clony nebo kryt sloupku řízení.
Model Cayenne S disponuje dvojitě přeplňovaným V6 agregátem s objemem 3,6 litru. Ten produkuje výkon 309 kW (420 koní) a maximum točivého momentu 550 N.m. Zrychlení z 0-100 km/h trvá 5,4 sekundy a maximální rychlost je 259 km/h.
Zdroj: Porsche
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?