Dacia se nechce situovat do „levné“ značky. I proto nabízí lépe vybavené verze včetně verzí Stepway, které se těší velké oblibě. Dalšími v nabídce jsou Dokker a Lodgy.
Plastové lemy o podběhů a prahů s plastovými nárazníky, můžeme vídat na vozech jako je Volkswagen Passat, Škoda Superb a Octavia, Volvo XC90 a nebo Audi A6. Nezřídka tyto verze stojí daleko přes milion korun a poslední dobou se těší velkého zájmu. Stejně tomu je i u levnějších a menších modelů.
Dacia s „oplastováním“ začala již u první generaci Sandera. Nové Sandero je opět v nabídce ve verzi Stepway, což dokazuje, že i zákazníci preferující cenu, mají o takové auto zájem. Vyšší světlá výška, měkčí pružiny, ochranné plechy na podvozku a plastové doplňky působí na majitele takového vozu, velmi prakticky a odolně. To, že auto má stále hnanou jen přední nápravu a je bez jakékoliv „offroad“ elektroniky, nikoho netrápí. Však polní cestu zvládne také. A konec konců, jedná se jen o „stylovku“. Proto není divu, že se Dacia rozhodla svou nabídku Stapway rozšířit.
Jak dodávka Dokker tak i MPV Lodgy, se budou pyšnit nápisy Stapway a všemi „vylepšeními“ s tím souvisejícími. Výbava takových modelů bude samozřejmě trochu lepší, než u modelů s cenou „již od“. Designu „offroad“ se nedočká jen exteriér, ale také kokpit, kde přibude několik detailů. K dispozici bude identická výbava, jako v případě ostatních verzí.
Zdroj: Dacia
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?