Land Rover oficiálně představil nový model Discovery Sport a zároveň prozradil cenovou politiku pro český trh.
Dlouho jej testoval, jak na „obyčejných“ silnicích, tak i na Nürburgringu a až nyní uveřejňuje jeho finální podobu. Jak se předpokládalo, jedná se o zmenšený Range Rover Sport. Výsledek tak stojí za to.
Atraktivní SUV v Čechách pořídíte za 907 500 Kč. Za tuto cenu dostanete Discovery Sport s pohonem předních kol. Na přání bude samozřejmě čtyřkolka. Novinkou, kterou nabízí Discovery Sport je airbag pro chodce. Bezpečností výbavy je vskutku mnoho, zmíním ty nejzajímavější asistenty: , kamerový HD systém monitorování okolí vozu, autonomní nouzové brzdění, varování před opuštěním jízdního pruhu nebo rozpoznávání dopravních značek.
První vozy se k českým zákazníkům přivezou z britského závodu v Halewoodu, počátkem příštího roku. Stejně tak bude uveden na dalších 170 světových trzích.
Zdroj: Land Rover
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.