Land Rover oficiálně představil nový model Discovery Sport a zároveň prozradil cenovou politiku pro český trh.
Dlouho jej testoval, jak na „obyčejných“ silnicích, tak i na Nürburgringu a až nyní uveřejňuje jeho finální podobu. Jak se předpokládalo, jedná se o zmenšený Range Rover Sport. Výsledek tak stojí za to.
Atraktivní SUV v Čechách pořídíte za 907 500 Kč. Za tuto cenu dostanete Discovery Sport s pohonem předních kol. Na přání bude samozřejmě čtyřkolka. Novinkou, kterou nabízí Discovery Sport je airbag pro chodce. Bezpečností výbavy je vskutku mnoho, zmíním ty nejzajímavější asistenty: , kamerový HD systém monitorování okolí vozu, autonomní nouzové brzdění, varování před opuštěním jízdního pruhu nebo rozpoznávání dopravních značek.
První vozy se k českým zákazníkům přivezou z britského závodu v Halewoodu, počátkem příštího roku. Stejně tak bude uveden na dalších 170 světových trzích.
Zdroj: Land Rover
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.