Třídveřový Range Rover Evoque v provedení SVR, to je nejnovější počin od umělce se jménem Theophilus Chin.
Nejvýkonnější Range Rover Evoque má v současné době pod kapotou benzínový čtyřválec o objemu 2,0 litru s výkonem 285 koní a s točivým momentem 400 Nm. To není nic moc, když si vezmeme, že například Porsche Macan S nabídne výkon 340 koní. Nicméně, Land Rover by mohl přijít s více výkonnější verzí Evoque a jak by mohla vypadat, to nám ukazuje Chin.
Na dvou snímích vidíme Evoque SVR s vražedným pohledem a červeným lakem karoserie. Nedávno zřízená divize Special Operations Vehicle by se mohla pokusit přeladit přeplňovaný 3,0-litrový motor V6 na výkon 340 koní. K tomu by se jistě hodil i agresivní body kit karoserie , který na návrhu od Theophilus China vozidlu více než sluší. Nezbývá nám tedy než doufat, že se Evoque SVR nakonec dočkáme, své zákazníky by si jistě našel.
Zdroj: theophiluschin.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?