Třídveřový Range Rover Evoque v provedení SVR, to je nejnovější počin od umělce se jménem Theophilus Chin.
Nejvýkonnější Range Rover Evoque má v současné době pod kapotou benzínový čtyřválec o objemu 2,0 litru s výkonem 285 koní a s točivým momentem 400 Nm. To není nic moc, když si vezmeme, že například Porsche Macan S nabídne výkon 340 koní. Nicméně, Land Rover by mohl přijít s více výkonnější verzí Evoque a jak by mohla vypadat, to nám ukazuje Chin.
Na dvou snímích vidíme Evoque SVR s vražedným pohledem a červeným lakem karoserie. Nedávno zřízená divize Special Operations Vehicle by se mohla pokusit přeladit přeplňovaný 3,0-litrový motor V6 na výkon 340 koní. K tomu by se jistě hodil i agresivní body kit karoserie , který na návrhu od Theophilus China vozidlu více než sluší. Nezbývá nám tedy než doufat, že se Evoque SVR nakonec dočkáme, své zákazníky by si jistě našel.
Zdroj: theophiluschin.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.