Spekulace o konečném výkonu a uvedení nové Mazdy 3 MPS jsou u konce, dneškem je potvrzeno, že se nové ostré trojky dočkáme v druhé polovině roku 2016.
Podle zdroje Automotive News bude Mazda 3 MPS založena na faceliftované Mazdě 3, navíc však dostane agresivní body kit a větší kola s vysoce výkonnými pneumatikami. O sílu se postará přeplňovaný 2,5-litrový motor, který vyprodukuje více než 300 koní výkonu. Co se týče pohonu, tady se ještě vedou spekulace, hovoří se ale o nasazení systému pohonu všech kol.
V související zprávě společnosti Mazda se taktéž uvádí, že Mazda zahájila vývoj zcela nového modelu s označením CX-3, jenž bude určen především na trh ve Spojených státech amerických. Dočkat se náme i nové Mazdy MX-5 Coupe, která by měla na trhy dorazit přibližně jeden rok poté, co automobilka představí verzi roadster.
Zdroj: Automotive News
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.