Toyota se chystá vyvíjet další sportovní model, který bude v hiearchii značky umístěn pod sportovním kupé GT 86.
Vůz nabídne zadní pohon, výkon 136 koní a přitom jeho váha nepřekročí limit jedné tuny. Zřejmě se tedy nebude jednat o supersportovní Supru, ta má být časem na vrcholu modelové nabídky značky. Někde uprostřed je právě GT 86 a automobilce chybí už jen méně výkonný a menší model, což se má již brzo změnit.
Podle některých zdrojů z Japonska ponese nový model od Toyoty karoserii typu shooting brake, kterž bude obsahovat prvky kupé a hatchbacku. Pro vytvoření takové kreace navic bude muset Toyota vyvinout novou podvozkou plaftormu. Váha pod jednu tunu a dostatečný výkon snad potom zajistí zábavnost a dravost.
Vůz by měl pod svou kapotu dostat čtyřválcový benzínový motor o objemu 1.5 litru, přičemž se malého sporťáčku nedočkáme dříve jak v roce 2018. První náznak v podobě konceptu se ale očekává již příští rok na autosalonu v Tokiu.
zdroj: Worldcarfans
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.