Toyota se chystá vyvíjet další sportovní model, který bude v hiearchii značky umístěn pod sportovním kupé GT 86.
Vůz nabídne zadní pohon, výkon 136 koní a přitom jeho váha nepřekročí limit jedné tuny. Zřejmě se tedy nebude jednat o supersportovní Supru, ta má být časem na vrcholu modelové nabídky značky. Někde uprostřed je právě GT 86 a automobilce chybí už jen méně výkonný a menší model, což se má již brzo změnit.
Podle některých zdrojů z Japonska ponese nový model od Toyoty karoserii typu shooting brake, kterž bude obsahovat prvky kupé a hatchbacku. Pro vytvoření takové kreace navic bude muset Toyota vyvinout novou podvozkou plaftormu. Váha pod jednu tunu a dostatečný výkon snad potom zajistí zábavnost a dravost.
Vůz by měl pod svou kapotu dostat čtyřválcový benzínový motor o objemu 1.5 litru, přičemž se malého sporťáčku nedočkáme dříve jak v roce 2018. První náznak v podobě konceptu se ale očekává již příští rok na autosalonu v Tokiu.
zdroj: Worldcarfans
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?