Toyota se chystá vyvíjet další sportovní model, který bude v hiearchii značky umístěn pod sportovním kupé GT 86.
Vůz nabídne zadní pohon, výkon 136 koní a přitom jeho váha nepřekročí limit jedné tuny. Zřejmě se tedy nebude jednat o supersportovní Supru, ta má být časem na vrcholu modelové nabídky značky. Někde uprostřed je právě GT 86 a automobilce chybí už jen méně výkonný a menší model, což se má již brzo změnit.
Podle některých zdrojů z Japonska ponese nový model od Toyoty karoserii typu shooting brake, kterž bude obsahovat prvky kupé a hatchbacku. Pro vytvoření takové kreace navic bude muset Toyota vyvinout novou podvozkou plaftormu. Váha pod jednu tunu a dostatečný výkon snad potom zajistí zábavnost a dravost.
Vůz by měl pod svou kapotu dostat čtyřválcový benzínový motor o objemu 1.5 litru, přičemž se malého sporťáčku nedočkáme dříve jak v roce 2018. První náznak v podobě konceptu se ale očekává již příští rok na autosalonu v Tokiu.
zdroj: Worldcarfans
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?