Lada neuhlídala svůj nově vyvíjený model se jménem Vesta. Ty se objevili na fóru Autopareri, kde bylo k vidění úplně odmaskované auto.
Z prvních fotografií lze usoudit, že Lada Vesta si bere část designových prvků z dříve představeného konceptu X-Ray. Od něj si do jisté míry vypůjčila přední masku či přední světlomety. Celkově ale Vesta vypadá dosti dynamicky, vzhledově to není žádná ostuda, takže je vidět, že Lada jde postupem času do sebe.
Na druhou stranu někomu zřejmě neunikne lehká podobnost s některými dříve představenými modely, kdy zadní část lehce připomíná Mazdu. Inženýři se prostě někde musí inspirovat a dnešní doba je už tak přeplácaná a vyždímala hodně designérských stylů a nápadů. Ani Lada tak není výjimkou a nemá dostatek financí, aby vyvinula model, který nebude potřebovat implantaci designových částí od jiných automobilek.
Ruská novinka se představí letos 27. srpna na moskevském autosalonu, jenže zatím se moc neradujte, vůz se ukáže jen jako koncept. Sériová verze by měla do výroby zamířit teprve v roce 2015.
Zdroj: Autopareri
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.