 
            Malý korejský hatchback se přijde ukázat na autosalon v Paříži. My již nyní víme, jak bude vypadat.
První přišly fotky z Indie, které zachycují tamní verzi nové i20. Každý měl za to, že se jedná o indickou verzi a tak tomu nevěnovali pozornost. Nyní však máme k dispozici oficiální skici, které jsou téměř identické s i20 vyfocenou v Indii.
Design je, jak to má Hyundai ve zvyku, velmi výrazný a plný hran, prolisů a výrazných detailů. Přední část trochu připomíná Veloster, na druhou stranu zadní část se spíše podobá větší i30. Opět je tedy jasné, co bude nějvětším lákadlem, bude to výrazný design. Jak se povedl, to necháme čistě na vašem osobním názoru.
Velké změny se neodehrály pouze na „kabátě“, ty proběhly i pod kapotou, kde budou nové motory. Mezi ně můžeme zahrnout litrový tříválec s výkonem 67 koní nebo 1,1 litrový diesel, který poskytne 75 koní. O deset koní bude silnější zážehová 1,2 litrová jednotka s výslednými 85 koňmi. K úsporným jednotkám se přidají také dvě 1,4 CRDi, které budou ve dvou výkonových verzích, první bude naladěna na 90 koní, ta druhá bude o 10 koní silnější.
Zbytek technický údajů a dalších informací dorazí nejpozději letos na podzim a již nyní je jasné, že je na co se těšit.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?