Ještě než došlo k oficiálnímu představní, už stihly uniknout první snímky. Můžeme tak vidět reálnou podobu nové generace Smartu ForTwo a ForFour.
Nový Smart ForTwo a ForFour bude oficiálně představen ještě dnes ve 20 hodin (SEČ), ale už nyní máme snímky, které nám ukazují jeho finální podobu. Design prošel výraznými změnami a mohli bychom říci, že jde o evoluci toho předešlého.
Smart jde s dobou a chce své malé městské automobily co nejvíce zatraktivnit. I kvůli tomu bude Smart nabízet své modely ve dvoubarevných variantách a tím nabídne svým zákazníkům možnost individualizace.
Interiér je svěží a moderní. Na barvu exteriéru odkazují i výplně dveří ve stejném tónu. Ostatně i sedadla a palubní deska budou ve stejné barevné kombinaci, jako lak vozu. Zaujmout nás může i více propracovaný design palubní desky nebo volantu.
Zdroj: Autoblog Netherlands
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.