Volvo S80 je tím nejluxusnějším, co si v současnosti můžete od švédské automobilky zakoupit a tak není divu, že Volvo pustilo první zprávy o vývoji nové generace.
Konkurence nespí a tak i S80 musí jít s dobou, ovšem to nejde bez průběžného vylepšování výbavy, popřípadě vývoje nové generace. Nejmenovaný zdroj z Volva v rozhovoru pro magazín Autocar prozradil, že nová generace S80 je ve vývoji a přijde na trh do dvou nebo tří let. Vylepšené a nové prvky, které nabídne i budoucí generace SUV Volva XC90, se mají dostat i do vlajkové lodi S80.
Nové Volvo S80 si pravděpodobně vypůjčí designové prvky z posledních představených konceptů, jako jsou Concept Coupé a nebo Concept Estate. Vůz bude pravděpodobně jezdit na podvozkové platformě Scalable Product Architecture (SPA) a bude nabízen s různými úspornými čtyřválcovými motory.
Zdroj: Autocar
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.