Lexus RC-F kupé se představí na Festivalu rychlosti v Goodwoodu příští týden. „Bojovat“ bude o zákazníky, kteří uvažují nad koupí BMW M4. Co tak lákavého nabídne, aby se pro něj rozhodli zákazníci BMW?
Poprvé jsme mohli Lexus RC-F vidět na autosalonu v Detroitu, letos v lednu. Dávno není tajemství, že si mnohé vyspělé technologie převezme od „supersportu“ LFA.
Motor, který nabídne Lexus RC-F svým zákazníkům bude osmiválcový pětilitr s výkonem, který bude přesahovat 450 koní. Podle vedoucího vývoje modelu RC-F, Yukihika Yaguchiho je tento nový pětiválec nejsilnější karta, kterou má RC-F „v rukávě“. Má se jednat o nejsilnější V8, jakou kdy vyrobily. Šestiválcový motor, který má BMW M4, prý nemá šanci.
Pokud si myslíte, že Lexus připravil „surový“ sporťák, tak ještě nejásejte. Sportovní kupé má několik „mušek“. Pro řidiče „srdcaře“ Lexus nebude nabízet manuální převodovku. RC-F bude k dispozici pouze s osmistupňovou automatickou převodovkou. Tento fakt nevylepší ani vektorování diferenciálu zadní nápravy, který nabízí tři různé jízdní režimy s názvy Standard, Slalom a Track.
Zdroj: Lexus
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.