Expert mezi tunery Mercedesů si vzal čerstvé „Céčko“ do své „dílny“ a připravil pro něj exteriérový balíček. Pokud chcete agresivní C-class, je právě tento balíček, to co hledáte, však posuďte sami.
Jak jsme již u Carlssona zvyklí, každý jeho tuning dělá z „uhlazených“ mercedesů (vyjma AMG) ostré hochy. Tento jeho počin, je však to nejradikálnější, co jsme za poslední roky viděli.
Nejdůležitějšími změnami prošli nárazníky, které dostali více nasávacích otvorů a nižší rozdělovač vzduchu, který může být na přání vyroben z karbonu. Přední mřížka je doplněna o vodorovný bílý pruh s logem společnosti.
Umocnění sportovního ducha, zapříní také snížení světlé výšky, ta se o rovných 30 mm přiblížila blíže k vozovce. Doplňkem jsou 18 nebo 20 palcová kola v novém designu, které propůjčují „Céčku“ novou osobnost. Kola mohou být v provedení titanu, grafitu nebo diamantu (jedná se o povrchovou úpravu).
Změnám neunikly ani boční prahy anebo zcela nový zadní nárazník, s jemným difuzorem a kompletně přepracovanou koncovkou výfuku.
Jak je u Carlssona zvykem, k úpravě motoru, výfukového systému, popřípadě přeprogramování řídící jednotky nedošlo. Jedná se tak pouze o změnu „image“, která bude zaručeně strhávat pozornost okolí.
Zdroj: Carlsson
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.