Acura, luxusní odnož automobilky Honda představuje konečnou podobu středně velkého sedanu určeného na americký trh. Tento sedan byl k vidění na začátku tohoto roku v Detroitu jako koncept. Nyní přinášíme konečnou podobu.
Začneme od samotného srdce vozu. TLX bude pohánět dvojice motorů. Základní motorizací je atmosféricky plněný benzinový 2.4-litrový čtyřválec vyvíjecí výkon 209 koní. Standardně spřažen s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou pohání zadní kola.
Druhou motorizací je atmosférická V6 s objemem 3.5 litru. Ta produkuje výkon 294 koní a je k dispozici s devítistupňovým automatem. Výkon je přenášen na všechny čtyři kola pomocí systému „Super-Handling All-Whell-Drive“, který má být až o 25 procent lehčí oproti předchůdci.
TLX nabídne mnoho různých bezpečnostních asistentů. Například systém brždění před kolizí, varování před kolizí, upozornění na vybočení z jízdního pruhu, adaptivní tempomat anebo hlídání mrtvého úhlu. Acura plánuje zahájení prodeje během tohoto roku.
Zdroj: Acura
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?