Mitsubishi stále nezapomnělo na svůj sportovní sedan Lancer desáté generace a oznámilo uvedení modelu Lancer Evolution X FQ-440 MR, který bude určen výhradně pro britský trh.
Lancer Evolution X FQ-440 MR je vydán na počest oslav 40. výročí značky ve Velké Británii a tato speciální edice tak nabídne opravdu hodně. Krom dravého body kitu karoserie bude model dispozici výhradně v bílém laku karoserie Frost White a výbava vozidla bude stát za to.
Ve sérii budou Brity hýčkat například bi-xenonové světlomety nebo kovaná kola BBS z lehkých slitin o rozměru 18-palců. Interiér dostane sportovní kožená sedadla Recaro, kožený sportovní volant, GPS navigaci a audio systém Rockford Fosgate.
Jak název FQ-440 MR napovídá, pod jeho kapotou se ocitne pěkná řádka koní. O jeho sílu se postará 2,0-litrový čtyřválec, který byl vybaven turbodmychadlem HKS, novými vstřiky a přemapovanou řídící jednotkou. Vůz má také větší mezichladič a sportovní výfukový systém. Díky všem těmto úpravám má motor 440 koní a 558 Nm točivého momentu. Ve výsledku je pak napojen na šestistupňovou dvouspojkovou převodovku Sport Shift Transmission.
Lancer FQ-440 MR je také vybaven silnými brzdami od firmy Alčin a vinutými pružinami a sníženým odpružením od Eibach. K dispozici je také záznamník dat, na který lze zaznamenat údaje, jako jsou jízdní styl, výkon, diagnostika vozidla a další. Výroba bude omezena na 40 kusů a jeho cena má činit 50 tisíc liber.
zdroj: MitsubishiMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.