V Ženevě se ukázalo hned několik modelů od Škody Auto ve speciální rudé edici Monte Carlo. Nejzajímavějším je z nich zřejmě Škoda Yeti Monte Carlo, které to opravdu sluší.
Yeti v této edici se krom rudého laku karoserie vyznačuje černými doplňky karoserie, jako jsou maska chladiče, vnější zpětná zrcátka, nástavce prahů či spodní ochranné díly nárazníků. Sportovně zaměřený Yeti stojí na litých 17“ kolech. Komu by se snad nezamlouval rudý lak karoserie, má možnost zvolit si z dalších šesti odstínů (černá Magic, bílá Candy, bílá Laser, bílá Moon, šedá Metal a stříbrná Briliant).
V interiéru Yeti Monte Carlo najdeme ve standardu kůží potažený volant s plochou spodní částí, kontrastní červené prošívání na manžetě řadicí páky, ruční brzdě a nebo červeně prošívaná kožená sedadla..
Pod kapotou Škody Yeti Monte Carlo se budou moci ocitnout benzínové jednotky 1,2 TSI, 1,4 TSI a 1,8 TSI. Pro příznivce nafty jsou připraveny motory 2,0 TDI s výkony 81 kW, 103 kW a 125 kW.
zdroj: Škoda Auto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.