V Ženevě se ukázalo hned několik modelů od Škody Auto ve speciální rudé edici Monte Carlo. Nejzajímavějším je z nich zřejmě Škoda Yeti Monte Carlo, které to opravdu sluší.
Yeti v této edici se krom rudého laku karoserie vyznačuje černými doplňky karoserie, jako jsou maska chladiče, vnější zpětná zrcátka, nástavce prahů či spodní ochranné díly nárazníků. Sportovně zaměřený Yeti stojí na litých 17“ kolech. Komu by se snad nezamlouval rudý lak karoserie, má možnost zvolit si z dalších šesti odstínů (černá Magic, bílá Candy, bílá Laser, bílá Moon, šedá Metal a stříbrná Briliant).
V interiéru Yeti Monte Carlo najdeme ve standardu kůží potažený volant s plochou spodní částí, kontrastní červené prošívání na manžetě řadicí páky, ruční brzdě a nebo červeně prošívaná kožená sedadla..
Pod kapotou Škody Yeti Monte Carlo se budou moci ocitnout benzínové jednotky 1,2 TSI, 1,4 TSI a 1,8 TSI. Pro příznivce nafty jsou připraveny motory 2,0 TDI s výkony 81 kW, 103 kW a 125 kW.
zdroj: Škoda Auto
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.