V Ženevě se ukázalo hned několik modelů od Škody Auto ve speciální rudé edici Monte Carlo. Nejzajímavějším je z nich zřejmě Škoda Yeti Monte Carlo, které to opravdu sluší.
Yeti v této edici se krom rudého laku karoserie vyznačuje černými doplňky karoserie, jako jsou maska chladiče, vnější zpětná zrcátka, nástavce prahů či spodní ochranné díly nárazníků. Sportovně zaměřený Yeti stojí na litých 17“ kolech. Komu by se snad nezamlouval rudý lak karoserie, má možnost zvolit si z dalších šesti odstínů (černá Magic, bílá Candy, bílá Laser, bílá Moon, šedá Metal a stříbrná Briliant).
V interiéru Yeti Monte Carlo najdeme ve standardu kůží potažený volant s plochou spodní částí, kontrastní červené prošívání na manžetě řadicí páky, ruční brzdě a nebo červeně prošívaná kožená sedadla..
Pod kapotou Škody Yeti Monte Carlo se budou moci ocitnout benzínové jednotky 1,2 TSI, 1,4 TSI a 1,8 TSI. Pro příznivce nafty jsou připraveny motory 2,0 TDI s výkony 81 kW, 103 kW a 125 kW.
zdroj: Škoda Auto
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?