Automobilka Chrysler má v USA v nabídce hned několik verzí svého vlajkového sedanu s označením 300, který je v Evropě přeznačen jako Lancia Thema. Nyní se středně vybavená verze Chrysler 300S dočkala pro nový modelový rok2014 mírného omlazení.
Mezi nové prvky patří například ztmavené přední světlomety, černá chromovaná maska chladiče, lesklý černý rám oken či příplatková lesklá černá střecha. Upravený design nabízejí také 20“ litá kola.
Interiér bude od nového modelového roku 2014 čalouněn černou nebo modrou kůží se stříbrným prošíváním, palubní desku bude zdobit dekor v klavírním nebo v matně karbonovém odstínu. Do výbavy také přibude multimediální systém Uconnect, hliníková pádla pod volantem a výkonná audiosoustava Beats by Dr. Dre s deseti reproduktory.
Pod kapotou 300S nalezneme opět dva motory - šestiválcový 3.6 Pentastar s výkonem 303 koní a osmiválcový 5.7 Hemi s výkonem 374 koní. Oba motory mohou být na přání kombinovány s pohonem všech 4 kol.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?