Automobilka Chrysler má v USA v nabídce hned několik verzí svého vlajkového sedanu s označením 300, který je v Evropě přeznačen jako Lancia Thema. Nyní se středně vybavená verze Chrysler 300S dočkala pro nový modelový rok2014 mírného omlazení.
Mezi nové prvky patří například ztmavené přední světlomety, černá chromovaná maska chladiče, lesklý černý rám oken či příplatková lesklá černá střecha. Upravený design nabízejí také 20“ litá kola.
Interiér bude od nového modelového roku 2014 čalouněn černou nebo modrou kůží se stříbrným prošíváním, palubní desku bude zdobit dekor v klavírním nebo v matně karbonovém odstínu. Do výbavy také přibude multimediální systém Uconnect, hliníková pádla pod volantem a výkonná audiosoustava Beats by Dr. Dre s deseti reproduktory.
Pod kapotou 300S nalezneme opět dva motory - šestiválcový 3.6 Pentastar s výkonem 303 koní a osmiválcový 5.7 Hemi s výkonem 374 koní. Oba motory mohou být na přání kombinovány s pohonem všech 4 kol.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.