Japonské Infiniti pracuje na nové generaci modelu FX, která podle nového systému dostane název QX70. Současná generace Infiniti FX je již poněkud zastaralá a také jí chybí velkorysý vnitřní prostor, což má její nástupce změnit.
Japonské Infiniti pracuje na nové generaci modelu FX, která podle nového systému dostane název QX70. Současná generace Infiniti FX je již poněkud zastaralá a také jí chybí velkorysý vnitřní prostor, což má její nástupce změnit.
Globální šéf designu společnosti Nissan Motor Co., Shiro Nakamura, prohlásil: model FX je hlavní ikonou v nabídce značky Infiniti, který exceluje v oblasti exteriéru a jeho designu. Pokud však mám být upřímný, jeho prodeje nejsou zas tak dobré, jak bychom si všichni přáli.
Dále také řekl: Myslím, že jsme se příliš zaměřili na vzhled současného modeu FX a ve srovnání s konkurencí, jako je třeba Porsche Cayenne, FX ztrácí v oblasti interiérového prostoru. To je hlavní problém, který chce nové QX70 vyřešit a dotáhnou se tak na konkurenci.
Nové Infinity QX70 se má podle předběžných odhadů představit veřejnosti až v roce 2015, případně začátkem roku 2016. Společnost Infiniti také doufá, že více prostoru v interiéru pomůže navýšit prodeje modelu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?