Japonské Infiniti pracuje na nové generaci modelu FX, která podle nového systému dostane název QX70. Současná generace Infiniti FX je již poněkud zastaralá a také jí chybí velkorysý vnitřní prostor, což má její nástupce změnit.
Japonské Infiniti pracuje na nové generaci modelu FX, která podle nového systému dostane název QX70. Současná generace Infiniti FX je již poněkud zastaralá a také jí chybí velkorysý vnitřní prostor, což má její nástupce změnit.
Globální šéf designu společnosti Nissan Motor Co., Shiro Nakamura, prohlásil: model FX je hlavní ikonou v nabídce značky Infiniti, který exceluje v oblasti exteriéru a jeho designu. Pokud však mám být upřímný, jeho prodeje nejsou zas tak dobré, jak bychom si všichni přáli.
Dále také řekl: Myslím, že jsme se příliš zaměřili na vzhled současného modeu FX a ve srovnání s konkurencí, jako je třeba Porsche Cayenne, FX ztrácí v oblasti interiérového prostoru. To je hlavní problém, který chce nové QX70 vyřešit a dotáhnou se tak na konkurenci.
Nové Infinity QX70 se má podle předběžných odhadů představit veřejnosti až v roce 2015, případně začátkem roku 2016. Společnost Infiniti také doufá, že více prostoru v interiéru pomůže navýšit prodeje modelu.
Kdybyste mi před deseti lety řekli, že jednou dám přednost značce Hyundai před německými modely, jako je Tiguan či Kodiaq, tak bych se jen tak lehce pousmál. Jenže ten den právě nastal a ačkoliv je to netradiční začátek recenze, tak rovnou „propálím“, jak se věci mají – vzal bych raději nové Santa Fe, než Kodiaq. Pojďte se podívat, proč tomu tak je a v čem se tento odvážný „kyborg“ liší od svých německých protějšků.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.