Japonské Infiniti pracuje na nové generaci modelu FX, která podle nového systému dostane název QX70. Současná generace Infiniti FX je již poněkud zastaralá a také jí chybí velkorysý vnitřní prostor, což má její nástupce změnit.
Japonské Infiniti pracuje na nové generaci modelu FX, která podle nového systému dostane název QX70. Současná generace Infiniti FX je již poněkud zastaralá a také jí chybí velkorysý vnitřní prostor, což má její nástupce změnit.
Globální šéf designu společnosti Nissan Motor Co., Shiro Nakamura, prohlásil: model FX je hlavní ikonou v nabídce značky Infiniti, který exceluje v oblasti exteriéru a jeho designu. Pokud však mám být upřímný, jeho prodeje nejsou zas tak dobré, jak bychom si všichni přáli.
Dále také řekl: Myslím, že jsme se příliš zaměřili na vzhled současného modeu FX a ve srovnání s konkurencí, jako je třeba Porsche Cayenne, FX ztrácí v oblasti interiérového prostoru. To je hlavní problém, který chce nové QX70 vyřešit a dotáhnou se tak na konkurenci.
Nové Infinity QX70 se má podle předběžných odhadů představit veřejnosti až v roce 2015, případně začátkem roku 2016. Společnost Infiniti také doufá, že více prostoru v interiéru pomůže navýšit prodeje modelu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?