Japonské Infiniti pracuje na nové generaci modelu FX, která podle nového systému dostane název QX70. Současná generace Infiniti FX je již poněkud zastaralá a také jí chybí velkorysý vnitřní prostor, což má její nástupce změnit.
Japonské Infiniti pracuje na nové generaci modelu FX, která podle nového systému dostane název QX70. Současná generace Infiniti FX je již poněkud zastaralá a také jí chybí velkorysý vnitřní prostor, což má její nástupce změnit.
Globální šéf designu společnosti Nissan Motor Co., Shiro Nakamura, prohlásil: model FX je hlavní ikonou v nabídce značky Infiniti, který exceluje v oblasti exteriéru a jeho designu. Pokud však mám být upřímný, jeho prodeje nejsou zas tak dobré, jak bychom si všichni přáli.
Dále také řekl: Myslím, že jsme se příliš zaměřili na vzhled současného modeu FX a ve srovnání s konkurencí, jako je třeba Porsche Cayenne, FX ztrácí v oblasti interiérového prostoru. To je hlavní problém, který chce nové QX70 vyřešit a dotáhnou se tak na konkurenci.
Nové Infinity QX70 se má podle předběžných odhadů představit veřejnosti až v roce 2015, případně začátkem roku 2016. Společnost Infiniti také doufá, že více prostoru v interiéru pomůže navýšit prodeje modelu.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?