Honda se svými velkoprostorovými modely neslaví moc valný úspěch, avšak v Asii a Japonsku samotném je to přesně naopak. Proto se automobilka rozhodla uvést na tyto východní trhy zcela novou, již pátou generaci MPV Honda Odyssey.
Honda se svými velkoprostorovými modely neslaví moc valný úspěch, avšak v Asii a Japonsku samotném je to přesně naopak. Proto se automobilka rozhodla uvést na tyto východní trhy zcela novou, již pátou generaci MPV Honda Odyssey.
Design modelu je typický pro japonský trh a interiér nové Odyssey pojme 7 nebo 8 pasažérů ve třech řadách sedadel. Nástup na druhou resp. třetí řadu pak usnadňují boční posuvné dveře. Všechna sedadla v obou zadních řadách lze nejrůzněji vyjímat, sklápět či posouvat.
Nová Honda Odyssey představí nejen novou podvozkovou platformu, ale i upravený podvozek. Pod kapotou bude usazen zážehový čtyřválcový motor o objemu 2.4 i-VTEC, jenž bude zkombinován s pohonem předních nebo všech kol. V případě pohonu předních kol bude motor poskytovat výkon 175 koní, ve verzi 4x4 se pak výkon dostane na hodnotu 185 koní. V obou případech je motorizace spojena s automatickou převodovkou CVT.
Pro Odyssey 5. generace bude k dispozici také balíček úprav, a to konkrétně pro verze Absolute a Absolute EX. Tento balíček poskytne dvorní úpravce značky, společnost Mugen. Balíčky kromě jiného obsahují například 17“, 18“ nebo devatenáctipalcová litá kola, sportovní výfukový systém, snížený sportovní podvozek, zadní decentní spoiler a nebo lepší brzdy.
Klasická verze Hondy Odyssey půjde do prodeje hned ve čtyřech stupních výbavy , kterými jsou B, G, G EX, Absolute a Absolute EX. Základní verze je oceněna částkou 2 490 000 jenů (cca 474 000 Kč).
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?