Honda se svými velkoprostorovými modely neslaví moc valný úspěch, avšak v Asii a Japonsku samotném je to přesně naopak. Proto se automobilka rozhodla uvést na tyto východní trhy zcela novou, již pátou generaci MPV Honda Odyssey.
Honda se svými velkoprostorovými modely neslaví moc valný úspěch, avšak v Asii a Japonsku samotném je to přesně naopak. Proto se automobilka rozhodla uvést na tyto východní trhy zcela novou, již pátou generaci MPV Honda Odyssey.
Design modelu je typický pro japonský trh a interiér nové Odyssey pojme 7 nebo 8 pasažérů ve třech řadách sedadel. Nástup na druhou resp. třetí řadu pak usnadňují boční posuvné dveře. Všechna sedadla v obou zadních řadách lze nejrůzněji vyjímat, sklápět či posouvat.
Nová Honda Odyssey představí nejen novou podvozkovou platformu, ale i upravený podvozek. Pod kapotou bude usazen zážehový čtyřválcový motor o objemu 2.4 i-VTEC, jenž bude zkombinován s pohonem předních nebo všech kol. V případě pohonu předních kol bude motor poskytovat výkon 175 koní, ve verzi 4x4 se pak výkon dostane na hodnotu 185 koní. V obou případech je motorizace spojena s automatickou převodovkou CVT.
Pro Odyssey 5. generace bude k dispozici také balíček úprav, a to konkrétně pro verze Absolute a Absolute EX. Tento balíček poskytne dvorní úpravce značky, společnost Mugen. Balíčky kromě jiného obsahují například 17“, 18“ nebo devatenáctipalcová litá kola, sportovní výfukový systém, snížený sportovní podvozek, zadní decentní spoiler a nebo lepší brzdy.
Klasická verze Hondy Odyssey půjde do prodeje hned ve čtyřech stupních výbavy , kterými jsou B, G, G EX, Absolute a Absolute EX. Základní verze je oceněna částkou 2 490 000 jenů (cca 474 000 Kč).
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.