Japonské Subaru ukáže na letošním ročníku na tokijského autosalonu novou studii Levorg, která vypadá jako budoucí nástupce páté generace modelu Legacy vyráběné již od roku 2009.
Japonské Subaru ukáže na letošním ročníku na tokijského autosalonu novou studii Levorg, která vypadá jako budoucí nástupce páté generace modelu Legacy vyráběné již od roku 2009.
Jako ujištění, že se díváme na první fotky další generace Legacy slouží to, že název Levorg je odvozen od slov „Legacy, revolution a touring“. Kromě nového designu se očekává i nová pohonná jednotka, kterou se nejspíše stane plochý čtyřválec s turbodmychadlem DIT (direct injection turbo) o objemu 1,6 litru.
Subaru má v plánu představit seriovou verzi vozu již v příštím roce a součástí standardní výbavy bude kromě jiného i systém EyeSight, který podporuje třeba automatické brždění či zásahy do řízení vozidla.
Kromě Levorgu plánuje Subaru představit i nový crossover/SUV o délce 4,3 metru. Bohužel, k tomuto konceptu automobilka žádné informace neuvádí, snad kromě ujištění, že ve vozidle bude „komfortní kabina a snadno přístupná sedadla.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?