Přesně 19. listopadu je v plánu další ročník autosalonu v Los Angeles, kde korejská automobilka Kia představí svou novou vlajkovou loď Kia K900. Ta má za úkol konkurovat německým prémiovým limuzínám a ubrat jim co nejvíce procent v prodejích.
Přesně 19. listopadu je v plánu další ročník autosalonu v Los Angeles, kde korejská automobilka Kia představí svou novou vlajkovou loď Kia K900. Ta má za úkol konkurovat německým prémiovým limuzínám a ubrat jim co nejvíce procent v prodejích.
Kia K900 vypadá dle fotografií velice dobře a pokud se automobilce poštěstí, mohla by s tímto modelem dosáhnout velkého úspěchu.
Datum zahájení prodeje dosud nebylo stanoveno, informace z automobilky ale hovoří o průběhu roku 2014. Pod kapotou se objeví jen a pouze zážehové motorizace. Základem se stane vidlicový šestiválec o objemu 3.8 litru s výkonem okolo 300 koní, který využívá například Hyundai Genesis Coupé. Kdo bude chtít něco silnějšího, pro toho bude připraven 5.0 litrový motor V8 s výkonem okolo 426 koní. Oba motory budou spolupracovat s automatickou osmistupňovou převodovkou, síla pak bude přenášena na zadní nápravu. Pro dostatečný jízdní komfort bude podvozek K900 disponovat čtyřmi jízdními režimy, kterými jsou Eco, Normal, Sport a Snow.
Jak je u velkých limuzín zvykem, jejich výbava se téměř vždy pohybuje na samotném vrcholu, jakého lze dosáhnout. Proto zde najdeme multimediální systém s displejem o úhlopříčce 12,3“, 2 TV obrazovky dále najdeme v hlavových opěrkách předních sedadel. Pro řidiče je připraven informační Head-Up displej nebo sada jízdních asistentů. Zbytek posádky si bude moci vychutnávat audiosystém se sedmnácti reproduktory nebo vyhřívání a odvětrávání zadních sedadel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.