Přesně 19. listopadu je v plánu další ročník autosalonu v Los Angeles, kde korejská automobilka Kia představí svou novou vlajkovou loď Kia K900. Ta má za úkol konkurovat německým prémiovým limuzínám a ubrat jim co nejvíce procent v prodejích.
Přesně 19. listopadu je v plánu další ročník autosalonu v Los Angeles, kde korejská automobilka Kia představí svou novou vlajkovou loď Kia K900. Ta má za úkol konkurovat německým prémiovým limuzínám a ubrat jim co nejvíce procent v prodejích.
Kia K900 vypadá dle fotografií velice dobře a pokud se automobilce poštěstí, mohla by s tímto modelem dosáhnout velkého úspěchu.
Datum zahájení prodeje dosud nebylo stanoveno, informace z automobilky ale hovoří o průběhu roku 2014. Pod kapotou se objeví jen a pouze zážehové motorizace. Základem se stane vidlicový šestiválec o objemu 3.8 litru s výkonem okolo 300 koní, který využívá například Hyundai Genesis Coupé. Kdo bude chtít něco silnějšího, pro toho bude připraven 5.0 litrový motor V8 s výkonem okolo 426 koní. Oba motory budou spolupracovat s automatickou osmistupňovou převodovkou, síla pak bude přenášena na zadní nápravu. Pro dostatečný jízdní komfort bude podvozek K900 disponovat čtyřmi jízdními režimy, kterými jsou Eco, Normal, Sport a Snow.
Jak je u velkých limuzín zvykem, jejich výbava se téměř vždy pohybuje na samotném vrcholu, jakého lze dosáhnout. Proto zde najdeme multimediální systém s displejem o úhlopříčce 12,3“, 2 TV obrazovky dále najdeme v hlavových opěrkách předních sedadel. Pro řidiče je připraven informační Head-Up displej nebo sada jízdních asistentů. Zbytek posádky si bude moci vychutnávat audiosystém se sedmnácti reproduktory nebo vyhřívání a odvětrávání zadních sedadel.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.