Mitsubishi se na některých asijských trzích objeví v nafouknuté variantě, která bude suplovat kombík.
Zvětšené vozy s prodlouženým rozvorem jsou na asijských trzích velmi populární a není proto divu, že se Mitsubishi k tomuto trendu přidává. Svůj malý Colt prodává ve variantě Plus která se staví někam mezi MPV a kombík. Nyní byla tato varianta přepracována pro další roky života.
Colt plus se od standardního Coltu neliší pouze délkou. Součástí je také spousta nových designových doplňků včetně jiného designu kol a barev na karoserii. Oproti variantě před modernizací se měnily zejména nárazníky, světla a další detaily. Celkové vzezření je tak hravější a více sexy.
Pod kapotou je benzínový čtyřválec o objemu 1,5 litru a výkonu 112 koní. O plynulou jízdu se pak může starat převodovka typu CVT.
Bohužel, s prodejem mimo Asii se opět nepočítá.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?