Mitsubishi se na některých asijských trzích objeví v nafouknuté variantě, která bude suplovat kombík.
Zvětšené vozy s prodlouženým rozvorem jsou na asijských trzích velmi populární a není proto divu, že se Mitsubishi k tomuto trendu přidává. Svůj malý Colt prodává ve variantě Plus která se staví někam mezi MPV a kombík. Nyní byla tato varianta přepracována pro další roky života.
Colt plus se od standardního Coltu neliší pouze délkou. Součástí je také spousta nových designových doplňků včetně jiného designu kol a barev na karoserii. Oproti variantě před modernizací se měnily zejména nárazníky, světla a další detaily. Celkové vzezření je tak hravější a více sexy.
Pod kapotou je benzínový čtyřválec o objemu 1,5 litru a výkonu 112 koní. O plynulou jízdu se pak může starat převodovka typu CVT.
Bohužel, s prodejem mimo Asii se opět nepočítá.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.