Mitsubishi se na některých asijských trzích objeví v nafouknuté variantě, která bude suplovat kombík.
Zvětšené vozy s prodlouženým rozvorem jsou na asijských trzích velmi populární a není proto divu, že se Mitsubishi k tomuto trendu přidává. Svůj malý Colt prodává ve variantě Plus která se staví někam mezi MPV a kombík. Nyní byla tato varianta přepracována pro další roky života.
Colt plus se od standardního Coltu neliší pouze délkou. Součástí je také spousta nových designových doplňků včetně jiného designu kol a barev na karoserii. Oproti variantě před modernizací se měnily zejména nárazníky, světla a další detaily. Celkové vzezření je tak hravější a více sexy.
Pod kapotou je benzínový čtyřválec o objemu 1,5 litru a výkonu 112 koní. O plynulou jízdu se pak může starat převodovka typu CVT.
Bohužel, s prodejem mimo Asii se opět nepočítá.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?