Volkswagen Up! je v současné době nejmenším vozem v nabídce automobilky. O trochu by však mohl přece jenom povyrůst, některé trhy si takový zásah žádají.
Východoasijské trhy si trochu specificky potrpí na delší vozy odvozené od standardních modelů. Touha po velkém, přitom relativně levném voze přivedla automobilky k produkci prodloužených variant velké spousty modelů.
Nyní se šušká, že Volkswagen přijde s prodlouženou variantou trochu neočekávaného vozu, mikrovozu Up!
Malý vůz dlouhý 354 centimetrů si jako relativně dostupný, přitom však moderní model kupují mnohdy celé rodiny, které jistě nějaký ten prostor navíc ocení.
Datum uvedení prozatím není známo. Vůz by měl směřovat především do Indie. Do Evropy se asijské prodloužené verze obvykle nedovážejí.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.