Volkswagen Up! je v současné době nejmenším vozem v nabídce automobilky. O trochu by však mohl přece jenom povyrůst, některé trhy si takový zásah žádají.
Východoasijské trhy si trochu specificky potrpí na delší vozy odvozené od standardních modelů. Touha po velkém, přitom relativně levném voze přivedla automobilky k produkci prodloužených variant velké spousty modelů.
Nyní se šušká, že Volkswagen přijde s prodlouženou variantou trochu neočekávaného vozu, mikrovozu Up!
Malý vůz dlouhý 354 centimetrů si jako relativně dostupný, přitom však moderní model kupují mnohdy celé rodiny, které jistě nějaký ten prostor navíc ocení.
Datum uvedení prozatím není známo. Vůz by měl směřovat především do Indie. Do Evropy se asijské prodloužené verze obvykle nedovážejí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.