Volkswagen Up! je v současné době nejmenším vozem v nabídce automobilky. O trochu by však mohl přece jenom povyrůst, některé trhy si takový zásah žádají.
Východoasijské trhy si trochu specificky potrpí na delší vozy odvozené od standardních modelů. Touha po velkém, přitom relativně levném voze přivedla automobilky k produkci prodloužených variant velké spousty modelů.
Nyní se šušká, že Volkswagen přijde s prodlouženou variantou trochu neočekávaného vozu, mikrovozu Up!
Malý vůz dlouhý 354 centimetrů si jako relativně dostupný, přitom však moderní model kupují mnohdy celé rodiny, které jistě nějaký ten prostor navíc ocení.
Datum uvedení prozatím není známo. Vůz by měl směřovat především do Indie. Do Evropy se asijské prodloužené verze obvykle nedovážejí.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?