Japonský motoristický magazín priniesol prvé neoficiálne fotografie vrcholného prevedenia modelu Lexus GS-F.
Už dlhšie je známe, že japonský Lexus pripravuje konkurenta nemeckému BMW M5, ktorého základom bude Lexus GS. Na internete sa objavili prvé neoficiálne fotografie finálnej podoby modelu GS, ktorý bude niesť už tradične označenie "F".
Lexus GS-F bude od bežného sedanu rozlíšiteľný hneď na prvý pohľad. Výrazný bodykit zabezpečujú agresívne tvary predného nárazníka so širokými nasávacími otvormi na jeho okrajoch. Na fotografiách môžeme vidieť karbónové doplnky exteriéru, zadná časť má rovnaké usporiadanie koncoviek výfukov ako menší sedan LS-F.
Neoficiálne informácie hovoria o tom, že pod prednou kapotou by mal pracovať benzínový motor 5,0 V8 s maximálnym výkonom 465 konských síl. Na podrobnejšie informácie o použitej technike si budeme musieť ešte počkať.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.