Japonský motoristický magazín priniesol prvé neoficiálne fotografie vrcholného prevedenia modelu Lexus GS-F.
Už dlhšie je známe, že japonský Lexus pripravuje konkurenta nemeckému BMW M5, ktorého základom bude Lexus GS. Na internete sa objavili prvé neoficiálne fotografie finálnej podoby modelu GS, ktorý bude niesť už tradične označenie "F".
Lexus GS-F bude od bežného sedanu rozlíšiteľný hneď na prvý pohľad. Výrazný bodykit zabezpečujú agresívne tvary predného nárazníka so širokými nasávacími otvormi na jeho okrajoch. Na fotografiách môžeme vidieť karbónové doplnky exteriéru, zadná časť má rovnaké usporiadanie koncoviek výfukov ako menší sedan LS-F.
Neoficiálne informácie hovoria o tom, že pod prednou kapotou by mal pracovať benzínový motor 5,0 V8 s maximálnym výkonom 465 konských síl. Na podrobnejšie informácie o použitej technike si budeme musieť ešte počkať.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.