Oblíbený třídveřový městský a příměstský hatchback dostane dvojici bočních dveří navíc, zadní pohon k tomu
Dobře utajovaná třetí generace oblíbeného francouzského automobilu, Renaultu Twingo, konkurenta Citroenu C3, veleúspěšného „unisex“ modelu Fiat 500 a dalších, dozná oproti předchůdci jiné platformy z budoucího Smartu ForTwo, s tím spojeným benzinovým, naftovým, možná i elektropohonem zadní nápravy.
Vnější i vnitřní tvary zůstávají viz výše neznámé. Dvojice do světa uvedených prototypů představuje varianty sériově produkovaného vozu, rozdíly v designu však mohou být více než významné.
Co víme? Vedení hodlá postupovat podobně, jako italský výrobce modelu 500. Na místo stávajícího třídveřového provedení vznikne klasická koncepce s čtyřmi bočními dveřmi a zavazadlovým prostorem. Dle názorů pověřených osob má nositelky symbolu kalich, tedy ženského pohlaví, zaujmout tvarové, líbivé a hravé menší provedení, nositele symbolu kopí, muže, pak tuningové kity a patřičný výběr laků karoserie včetně rozsáhlého výběru kol.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.