Oblíbený třídveřový městský a příměstský hatchback dostane dvojici bočních dveří navíc, zadní pohon k tomu
Dobře utajovaná třetí generace oblíbeného francouzského automobilu, Renaultu Twingo, konkurenta Citroenu C3, veleúspěšného „unisex“ modelu Fiat 500 a dalších, dozná oproti předchůdci jiné platformy z budoucího Smartu ForTwo, s tím spojeným benzinovým, naftovým, možná i elektropohonem zadní nápravy.
Vnější i vnitřní tvary zůstávají viz výše neznámé. Dvojice do světa uvedených prototypů představuje varianty sériově produkovaného vozu, rozdíly v designu však mohou být více než významné.
Co víme? Vedení hodlá postupovat podobně, jako italský výrobce modelu 500. Na místo stávajícího třídveřového provedení vznikne klasická koncepce s čtyřmi bočními dveřmi a zavazadlovým prostorem. Dle názorů pověřených osob má nositelky symbolu kalich, tedy ženského pohlaví, zaujmout tvarové, líbivé a hravé menší provedení, nositele symbolu kopí, muže, pak tuningové kity a patřičný výběr laků karoserie včetně rozsáhlého výběru kol.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?