Další verze jednoho z nejvíce prodávaných vozů italské automobilky je tady! Tentokrát v provedení 5+2
V pořadí třetí provedení veleúspěšného Fiatu 500 přichází. Fiat 500L Living obohatí stávající nabídku modelovou flotilu nejprve v „rodné“ Itálii, následovat bude zbytek světa. Oficiální se začíná prodávat v červenci letošního roku. K nám dorazí o pár dnů či týdnů později.
Nová verze se liší oproti předchůdci 500L především v celkové délce. Ta činí i s prodlouženou zádí momentálních 4 350 mm, nárůst však zaznamenala i výška automobilu, a to o rovných 10 mm. Zbytek rozměrů zůstal totožný. Další podstatnou inovací je třetí řada sedadel. Dostáváme tak provedení 2+3+2, přičemž poslední řada sklopných sedadel představuje poslední možnost převozu dětí či dospělých, to však jen v nouzovém režimu.
Výbava zahrnuje dva volitelné stupně - Pop Star a Lounge. Samozřejmostí má být široký výběr v oblasti barevných kombinací exteriér/interiér či velikosti a tvaru kol. Automobil rozezvučí benzinové 1,4 l nebo 1,9 l o výkonech 70 kW (95k)/ 77 kW (105 k) či naftová 1,3 l MultiJet II o výkonu 85 k (62 kW), dále pak 1,6 l s 77 kW a 105 koňmi. Zbylé informace výrobce uvede počínaje oficiálním prodejem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.