Toyota Corolla je stálicí ve světě menších rodinných vozů. V současné době se již objevuje jen jako sedan, jehož nová generace právě přijíždí.
Dnešní doba je proměnlivá a máloco v ní zůstává stabilní. I v čase, kdy může policie v klidu napochodovat na úřad vlády však zůstává jeden pevný bod, kterým je označení nejprodávanějšího vozu v historii - Toyota Corolla. Před několika lety tímto pevným bodem otřásla změna jména hatchbacku na Auris, avšak tolik slavné jméno jako Corolla jednoduše nelze nechat padnout. Proto přichází alespoň sedan s tímto jménem.
Americká verze se teprve před několika dny ukázala, avšak ta určená pro Evropu dostane nové designové ztvárnění mnohem bližší Aurisu. Oproti USA se mění přední i zadní čelo, jen málo se toho ovšem změnilo v interiéru. To však nevadí, neboť ten alespoň dle snímků vypadá nemálo atraktivně.
Více toho prozatím bohužel oficiálně nevíme. Můžeme jen očekávat, že motorová paleta bude kopírovat nabídku Aurisu, kde benzíny zastupují objemy 1,33 a 1,6. Diesely jsou k dispozici dva - 1,4 a dvoulitr.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.