Toyota Corolla je stálicí ve světě menších rodinných vozů. V současné době se již objevuje jen jako sedan, jehož nová generace právě přijíždí.
Dnešní doba je proměnlivá a máloco v ní zůstává stabilní. I v čase, kdy může policie v klidu napochodovat na úřad vlády však zůstává jeden pevný bod, kterým je označení nejprodávanějšího vozu v historii - Toyota Corolla. Před několika lety tímto pevným bodem otřásla změna jména hatchbacku na Auris, avšak tolik slavné jméno jako Corolla jednoduše nelze nechat padnout. Proto přichází alespoň sedan s tímto jménem.
Americká verze se teprve před několika dny ukázala, avšak ta určená pro Evropu dostane nové designové ztvárnění mnohem bližší Aurisu. Oproti USA se mění přední i zadní čelo, jen málo se toho ovšem změnilo v interiéru. To však nevadí, neboť ten alespoň dle snímků vypadá nemálo atraktivně.
Více toho prozatím bohužel oficiálně nevíme. Můžeme jen očekávat, že motorová paleta bude kopírovat nabídku Aurisu, kde benzíny zastupují objemy 1,33 a 1,6. Diesely jsou k dispozici dva - 1,4 a dvoulitr.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?