Hybridní verze vrcholem třídy. Lišit se bude zpracováním karoserie a dalšími specifikacemi
Netrpělivě očekávané představení nové superluxusní třídy S vozů Mercedes-Benz pro rok 2014 je více méně za námi. Přesně řečeno, představení sedanu s označením W222. To však není samozřejmě vše. V pořadí druhým detailněji zmapovaným vozem dané třídy se nyní stává i plug-in hybridní speciál S500 Hybrid Plus.
V zákulisí se hovoří o šestiválcovém pohonném agregátu s objemem 3,5 l, který v kombinaci s na Li-on bateriemi poháněným elektromotorem o výkonu 80 kW, dosáhne průměrné spotřeby 3,0 l/100 km.
Vedení společnosti prozatím mlčí, oficiální vyjádření nejsou. Cena dosud nebyla stanovena, nejinak je tomu s datem uvedení do prodejů. Prozatím Vám tedy přinášíme detailní fotografie hybridu, které ukazují tvarové odlišnosti od základní řady především v místě přední a zadní části vozu, přední masky chladiče a zadního nárazníku, jiným řešením tlumičů výfuku nevyjímaje.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.