Hybridní verze vrcholem třídy. Lišit se bude zpracováním karoserie a dalšími specifikacemi
Netrpělivě očekávané představení nové superluxusní třídy S vozů Mercedes-Benz pro rok 2014 je více méně za námi. Přesně řečeno, představení sedanu s označením W222. To však není samozřejmě vše. V pořadí druhým detailněji zmapovaným vozem dané třídy se nyní stává i plug-in hybridní speciál S500 Hybrid Plus.
V zákulisí se hovoří o šestiválcovém pohonném agregátu s objemem 3,5 l, který v kombinaci s na Li-on bateriemi poháněným elektromotorem o výkonu 80 kW, dosáhne průměrné spotřeby 3,0 l/100 km.
Vedení společnosti prozatím mlčí, oficiální vyjádření nejsou. Cena dosud nebyla stanovena, nejinak je tomu s datem uvedení do prodejů. Prozatím Vám tedy přinášíme detailní fotografie hybridu, které ukazují tvarové odlišnosti od základní řady především v místě přední a zadní části vozu, přední masky chladiče a zadního nárazníku, jiným řešením tlumičů výfuku nevyjímaje.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?