Přímý útok na pozice Partner a Berlingo. Dokáže zaujmout svými výhodami v podobě nízké ceny a vysoké užitkovosti?
Rumunská Dacia vypustila do světa model Dokker. O jeho užitkové verzi Van se zmíníme v následujícím článku. Čím tedy začít? Co třeba cenou. Ta totiž mnohé napoví - 199 900 Kč za základní verzi s benzinovým agregátem a 264 900 korun za nejlevnější diesel Řeknete si, překlep nebo něco podobného. Ubezpečím Vás. Cena souhlasí. 199 900 Kč za pětimístné MPV se 170 mm kolenního prostoru vzadu, premiérově s bočními prosklenými dveřmi, velkým úložným prostorem, který do svých útrob pojme rovných 800 litrů zavazadel, při sklopení zadních sedaček až dva kubíky.
Novinka je postavena na předchůdci Lodgy. Rozměrově větší sedmimístný vůz nabídne mnohé výhody, ale i nevýhody. Tvoří alternativu pro rodiny s dětmi, u kterých se krom současných třech, počítá i s dalšími přírůstky do domácnosti.
Paleta výbav je chudá, kdo bude mít touhu, objednat vůz na přání s vlastním výběrem technických vymožeností, počká si kromě klasické čekací doby ještě další 2 až 3 měsíce. Výroba modelu Dokker i Lodgy na africkém kontinentě v továrně Tanger nese jistá negativa.
Více se dozvíte v následujícím článku Dacia Dokker Van.
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?