Šílený skandinávský nástroj na hromadné ničení všech variant Bugatti Veyron je tu. Obří výkon 1400 koní má zabezpečit maximální rychlost blížící se 440 km/h.
Koenigsegg je svými hyperrychlými výtvory všeobecně znám. Nyní ale ukázal to nejrychlejší, co v jeho dílnách dosud vzniklo. Je to Agera One:1, což neznační nic jiného, že na jedno kilo hmotnosti připadá jeden kůň výkonu. Tedy asi patnáctina toho, co v běžném rodinném voze.
Vysoký výkon se má spolu s nízkou možností postarat o maximální rychlost až 440 km/h. Avšak tomu je nutné přizpůsobit také karoserii, protože v takovýchto rychlostech je odpor vzduchu velmi vysoký a prostředí klade asi takový odpor, jako kdyby se vůz prořezával želatinou.
Řádně přepracovaný vůz má být k dispozici v jediném kusu, který bude dodán zákazníkovi do Číny. Cena nebyla zveřejněna, ale ruku na srdce - pokud se na ni ptáte, pak na něj stejně nebudete mít...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.