Německá firma vytvořila kontroverzní kit pro hyperSUV X M
Německá tuningová firma Hamann, specializující se na vozy značky Ferrari, Fiat, Lamborghini, Maserati, Porsche, Range Rover, Rolls Royce, Bentley a další, vytvořila opravdu unikátní kit již tak unikátního X6.
Cena za Tycoon II M dosud nebyla stanovena. Předchozí úprava stejného modelu, nazvaná BMW X5 Hamann Tycoon Evo M se speciálním designem, dieselovým agregátem, koly alu 22", však stála 1 800 000 korun bez DPH.
Efektnímu oranžovo-černému provedení dílců vévodí nová přední a zadní maska s LED diodami, široce vykrojené blatníky, které jsou schopné pojmout pneumatiky až do velikosti 23 palců. Zaujmou černé sdružené koncovky výfuku či ve stejném duchu provedené kola z lehkých slitin.
Výkon osmiválcového agregátu stoupl ze standardních 408 kW (550 koní) na 670 koní a 950 N.m. Může za to nová řídicí jednotka a tlumiče výfuku. Více se dozvíte na stránkách výrobce.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?