Německá firma vytvořila kontroverzní kit pro hyperSUV X M
Německá tuningová firma Hamann, specializující se na vozy značky Ferrari, Fiat, Lamborghini, Maserati, Porsche, Range Rover, Rolls Royce, Bentley a další, vytvořila opravdu unikátní kit již tak unikátního X6.
Cena za Tycoon II M dosud nebyla stanovena. Předchozí úprava stejného modelu, nazvaná BMW X5 Hamann Tycoon Evo M se speciálním designem, dieselovým agregátem, koly alu 22", však stála 1 800 000 korun bez DPH.
Efektnímu oranžovo-černému provedení dílců vévodí nová přední a zadní maska s LED diodami, široce vykrojené blatníky, které jsou schopné pojmout pneumatiky až do velikosti 23 palců. Zaujmou černé sdružené koncovky výfuku či ve stejném duchu provedené kola z lehkých slitin.
Výkon osmiválcového agregátu stoupl ze standardních 408 kW (550 koní) na 670 koní a 950 N.m. Může za to nová řídicí jednotka a tlumiče výfuku. Více se dozvíte na stránkách výrobce.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?