Může být luxusní S ještě luxusnější, zajímavější a bezpečnější? Může. Merecdes-Benz třídy S Edition 1 takové je
Fotografie, nedávno představené třídy S automobilky Mercedes-Benz, se na internetových serverech ještě ani neohřály, už nyní se však objevují nové. Ty povětšinou ztvárňují podobu speciálně produkovaného vozu třídy S, který se již tradičně vyrábí v průběhu 12 měsíců po spuštění oficiální výroby. Děje se tak u každého nového modelu značky. Speciální označení „Edition 1“ o něčem vypovídá. O čem? Čtěte dále.
Začněme již v základu luxusním interiérem. Co nejvíce zaujme, je bezesporu impozantní střešní panoramatické okno. Že chybělo, si člověk uvědomí až ve chvíli, kdy ho má. Jako další pak kombinace modro-béžového provedení kůží čalouněných sedaček Nappa s z mikrovlákna vytvořené střechy. Nepřekvapí dřevem obložená deska či stylově řešené podsvícení nastupovacích prahů.
Pokud Vám změny uvnitř vozu přijdou fádní, dojem by mohlo zlepšit volitelný odstín lakování. Na výběr je z metalické modré a bílé, nazvané Anthracite a Diamond Bright. Jedno či druhé? Ani u jednoho neuděláte chybu. LED technologie dotváří už tak perfektní provedení vozu.
Dalšími zajímavými prvky jsou asistent hlídání mrtvého úhlu, asistent jízdy v pruzích, brzdy Pre-Safer s aktivní ochranou chodců a další. Cena startuje na 426 tisících za pro všechny verze S500, S 350 BlueTEC a S 400 HYBRID koupíte za cca 505 tisíc korun.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.