Může být luxusní S ještě luxusnější, zajímavější a bezpečnější? Může. Merecdes-Benz třídy S Edition 1 takové je
Fotografie, nedávno představené třídy S automobilky Mercedes-Benz, se na internetových serverech ještě ani neohřály, už nyní se však objevují nové. Ty povětšinou ztvárňují podobu speciálně produkovaného vozu třídy S, který se již tradičně vyrábí v průběhu 12 měsíců po spuštění oficiální výroby. Děje se tak u každého nového modelu značky. Speciální označení „Edition 1“ o něčem vypovídá. O čem? Čtěte dále.
Začněme již v základu luxusním interiérem. Co nejvíce zaujme, je bezesporu impozantní střešní panoramatické okno. Že chybělo, si člověk uvědomí až ve chvíli, kdy ho má. Jako další pak kombinace modro-béžového provedení kůží čalouněných sedaček Nappa s z mikrovlákna vytvořené střechy. Nepřekvapí dřevem obložená deska či stylově řešené podsvícení nastupovacích prahů.
Pokud Vám změny uvnitř vozu přijdou fádní, dojem by mohlo zlepšit volitelný odstín lakování. Na výběr je z metalické modré a bílé, nazvané Anthracite a Diamond Bright. Jedno či druhé? Ani u jednoho neuděláte chybu. LED technologie dotváří už tak perfektní provedení vozu.
Dalšími zajímavými prvky jsou asistent hlídání mrtvého úhlu, asistent jízdy v pruzích, brzdy Pre-Safer s aktivní ochranou chodců a další. Cena startuje na 426 tisících za pro všechny verze S500, S 350 BlueTEC a S 400 HYBRID koupíte za cca 505 tisíc korun.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?