Premiérové představení se blíží. Získali jsme nové informace a neoficiální fotografie
Datum oficiálního představení superluxusního vozu třídy S se nezadržitelně blíží. 15. květen je již za dveřmi, proto se nemůžeme divit prvním neoficiálním informacím a fotografiím, které vypustil nejmenovaný zdroj na internet.
Fotografie zachycují interiér vrcholného vozu třídy S, vybaveného nejmodernějšími technologiemi, prvotřídními materiály v rámci 130% kvality. Není se čemu divit. Výrobce musí vyplnit modelovou díru po končících superluxusních vozech stuttgartského Maybachu. Překvapit nás proto nemohou sedačky premiérové kvality s masážními funkcemi, řadou velkých obrazovek, umístěných jak u řidiče a spolujezdce tak u spolucestujících v zadní části vozu, vysoce výkonný audio systém s 24 reproduktory a obrovským množstvím tlačítek a kurzorů.
Roušku nabízených dieselových agregátů prozatím nikdo neodkryl, benzinové agregáty však doznaly základního seznamu. Výkonové verze s přízvisky S 350 Bluetec, S 400 Hybrid, S500 doplní S 63 AMG a S65 AMG V12 Biturbo, nabídnou výkon 192 kW, 243 kW, 324 kW, verze od AMG pak 426 kW a 485 kW. Kromě nich se očekává trocha ekologie v podání modelu S500 Plug-in Hybrid, dále pak S 63 s pohonem 4x4.
Samozřejmostí je širší nabídka i v provedení karoserií. Nezůstane jen u klasického sedanu, v prodeji se objeví verze Long s očekávanou délkou kolem 5,5 metrů, kabriolet či kupé. Závěrem dlužno říci. Jen 9 dní a budeme vědět víc.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.