Premiérové představení se blíží. Získali jsme nové informace a neoficiální fotografie
Datum oficiálního představení superluxusního vozu třídy S se nezadržitelně blíží. 15. květen je již za dveřmi, proto se nemůžeme divit prvním neoficiálním informacím a fotografiím, které vypustil nejmenovaný zdroj na internet.
Fotografie zachycují interiér vrcholného vozu třídy S, vybaveného nejmodernějšími technologiemi, prvotřídními materiály v rámci 130% kvality. Není se čemu divit. Výrobce musí vyplnit modelovou díru po končících superluxusních vozech stuttgartského Maybachu. Překvapit nás proto nemohou sedačky premiérové kvality s masážními funkcemi, řadou velkých obrazovek, umístěných jak u řidiče a spolujezdce tak u spolucestujících v zadní části vozu, vysoce výkonný audio systém s 24 reproduktory a obrovským množstvím tlačítek a kurzorů.
Roušku nabízených dieselových agregátů prozatím nikdo neodkryl, benzinové agregáty však doznaly základního seznamu. Výkonové verze s přízvisky S 350 Bluetec, S 400 Hybrid, S500 doplní S 63 AMG a S65 AMG V12 Biturbo, nabídnou výkon 192 kW, 243 kW, 324 kW, verze od AMG pak 426 kW a 485 kW. Kromě nich se očekává trocha ekologie v podání modelu S500 Plug-in Hybrid, dále pak S 63 s pohonem 4x4.
Samozřejmostí je širší nabídka i v provedení karoserií. Nezůstane jen u klasického sedanu, v prodeji se objeví verze Long s očekávanou délkou kolem 5,5 metrů, kabriolet či kupé. Závěrem dlužno říci. Jen 9 dní a budeme vědět víc.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?