Japonská automobilka Suzuki přichází na čínský trh s koncepcí vozu Authentics. Zaujme natolik, že přejde do sériové výroby?
Japonská automobilka Suzuki Motor Corporation představila novou koncepci vozu nižší střední třídy, často označované jako segment C. Pravdou zůstává, že úplně poprvé, jsme mohli vůz spatřit již před třemi týdny. Přiložené fotografie však tehdy tajily více než prozrazovaly.
Nyní tak přichází Japonci s reparátem, a to vskutku povedeným. Vůz na první pohled zaujme unikátním designem přední a zadní masky, především pak kombinací zlatého provedení s chromovými doplňky, použitými na mřížce chladiče, zrcátkách a klikách konceptu.
Čistě boční pohled dává dojem sportovního kupé, dynamicky působí i prolisy přední kapoty, nehledě na lité ráfky a minimalistické řešení zpětných zrcátek. Nízká stavba, velký rozvor, to jsou charakteristiky vozu.
Jasný záměr vedení automobilky – pulzující čínská ekonomika a trh lační po vozech dané kategorie. Když si k tomu přičtete Asiaty milovanou zlatou barvu, stávající prodeje, absenci vozu daného segmentu v řadách japonského značky, vychází nám závěr v podobě brzké sériové produkce. Nepředbíhejme však. Uvidíme, jak se situace vyvine.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?