Japonská automobilka Suzuki přichází na čínský trh s koncepcí vozu Authentics. Zaujme natolik, že přejde do sériové výroby?
Japonská automobilka Suzuki Motor Corporation představila novou koncepci vozu nižší střední třídy, často označované jako segment C. Pravdou zůstává, že úplně poprvé, jsme mohli vůz spatřit již před třemi týdny. Přiložené fotografie však tehdy tajily více než prozrazovaly.
Nyní tak přichází Japonci s reparátem, a to vskutku povedeným. Vůz na první pohled zaujme unikátním designem přední a zadní masky, především pak kombinací zlatého provedení s chromovými doplňky, použitými na mřížce chladiče, zrcátkách a klikách konceptu.
Čistě boční pohled dává dojem sportovního kupé, dynamicky působí i prolisy přední kapoty, nehledě na lité ráfky a minimalistické řešení zpětných zrcátek. Nízká stavba, velký rozvor, to jsou charakteristiky vozu.
Jasný záměr vedení automobilky – pulzující čínská ekonomika a trh lační po vozech dané kategorie. Když si k tomu přičtete Asiaty milovanou zlatou barvu, stávající prodeje, absenci vozu daného segmentu v řadách japonského značky, vychází nám závěr v podobě brzké sériové produkce. Nepředbíhejme však. Uvidíme, jak se situace vyvine.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.