Honda predstavila na autosalóne v Šanghaji koncepčný sedan Crider, ktorý sa v sériovom prevedení bude predávať na čínskom trhu.
Japonská Honda si pre autoaslón v Šanghaji pripravila prototyp nového sedanu Crider. Ten sa veľkosťou zaradí medzi modely Civic a Accord. Ak sa koncept osvedčí, automobilka ho bude sériovo vyrábať pre čínsky trh.
Koncept Honda Crider má na čínskom trhu zaujať tradičnú klientelu, ktorá má vo veľkej obľube sedany s dostatočným priestorom vzadu za dobrú cenu. Tomu zodpovedajú aj rozmery sedanu 4650x1750x1505 mm. V súčastnosti sa v Číne predávajú sedany City, Civic Sedan a Accord, Honda Crider tak obohatí ponuku sedanov a veľkosťou sa zaradí medzi modely Civic Sedan a Accord.
Crider zaujme trochu netradičnými proporciami prednej časti s masívnou chrómovanou maskou chladiča a veľkými svetlometmi. Bočné línie vzdialene pripomínajú modely istej kórejskej značky, zadnáčasť s veľkými koncovými svetlami je pomerne svojrázna. Pri bočnom pohľade sa v mohutnej karosérii trochu utápajú maklé kolesá. Crider bude mať pod kapotou benzínový motor 1,8 prevzatý z modelu Civic, ktorý bude spojený s manuálnou, ale aj automatickopu prevodovkou.
Ako sme už spomínali v úvode článku, Honda Crider bude prioritne určená pre čínsky trh, kde sa bude vyrábať spoločne s modelom Accord.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.