Citroën uceluje svoji luxusní řadu DS a na šanghajský autosalon přiveze koncept crossoveru blízký sériové výrobě.
Seznam významných automobilových události se stále rozšiřuje, a zatímco tradiční autosalony v Evropě, v USA či v Tokiu již zná prakticky každý, dosud opomíjené akce v Asii si získávají na významu. Kdo však chce uspět i na rychle rostoucích trzích v Číně, Indii a okolních státech, nesmí tamní akce zanedbat. Mnohé automobilky si tak připravují pro tyto autosalony světové premiéry, speciální koncepty a další prezentace, které byly dříve prakticky neslýchané.
Tohle je případ i Citroënu, který se na šanghajském autosalonu chce prezentovat konceptem DS Wild Rubis. O novince prozatím mnoho nevíme, mělo by však jít o předobraz crossoveru zařazeného do řady DS. Spekuluje se o označení DSX a technice vycházející z modelu DS5.
Pod kapotou by se u sériové varianty měly objevit i hybridní motory, v prodeji by měly být varianty s pohonem jedné i obou náprav.
Očekává se, že sériová varianta vznikne ještě během letošního roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.