Třída S, tradičně to nejlepší, co dokáže Mercedes vyrobit, se blíží. Po ukázkách bezpečnostních systémů tu máme pohled do interiéru.
Celou sadu bezpečnostních hlídačů nám automobilka předvedla již dříve. Nyní se ukazují vychytávky, které bude možné získat v interiéru. Ten svým celkovým pojetím navazuje na současnou třídu, a ačkoliv je kompletně přepracovaný, liší se jen jednotlivé prvky. Vrchní část palubní desky opět tvoří dva displeje, které jsou tentokrát ještě větší. Jeden přímo před řidičem slouží pro variabilní zobrazení budíků a spousty dalších informací, druhý je obecnější a slouží pro všemožná nastavení a zobrazení map, videí, textů... zkrátka všeho, co zábavní systém umí. A nezůstane samozřejmě jen u obrazu, až 24 reproduktorů má výkon 1500 W.
Aby nebylo ani v nejtužších mrazech nutné dotýkat se ničeho studeného, dovede nový Mercedes vytápět prakticky vše, počínaje sedačkou, přes volant, až po loketní opěrky a výplně dveří. O příjemný pocit v interiéru se stará vestavěný osvěžovač vzduchu, jehož náplně se ukrývají před spolujezdcem. V případě, že se v kabině rozhostí nějaký nepříjemný zápach, je možné vzduch přefiltrovat přes systém zachytávající pachy.
Novinka se představí za měsíc, 15. května. Již nyní jsou ale tvary známé, neboť magazínu World Car Fans se podařilo získat snímky z reklamního focení novinky. Můžete si je prohlédnout zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?