 
            Úspěšný nástup malých vozů si Hyundai i Jižní Americe nenechává utéct. Do palety crossoveru a hatchbacku nyní přidává třetí odstín sedanu.
Hatchback Hyundai HB20 se v současné době drží v pětici nejprodávanějších vozů v Brazílii. Tohoto kapitálu musí automobilka přirozeně využít ve svůj prospěch a připravila proto novou variantu sedan, který je rozlišen písmenem S na konci jména. Crossover s písmenem X je na trhu již nějakou dobu.
Technicky je přirozeně použit stejný základ, na který je však poměrně slušivě naroubována záď sedanu. Na délku měří novinka 423 cm, tedy o 33 cm více než hatchback.
Pod kapotou se budou nacházet dva motory, půjde o litrový či 1,6litrový motor schopný spalovat mimo benzínu i čistý líh. Slabší motor má výkon 80 koní, silnější 128 koní.
Prodeje začnou na jižní polokouli 22. dubna, k nám se pravděpodobně nedostane.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?