Úspěšný nástup malých vozů si Hyundai i Jižní Americe nenechává utéct. Do palety crossoveru a hatchbacku nyní přidává třetí odstín sedanu.
Hatchback Hyundai HB20 se v současné době drží v pětici nejprodávanějších vozů v Brazílii. Tohoto kapitálu musí automobilka přirozeně využít ve svůj prospěch a připravila proto novou variantu sedan, který je rozlišen písmenem S na konci jména. Crossover s písmenem X je na trhu již nějakou dobu.
Technicky je přirozeně použit stejný základ, na který je však poměrně slušivě naroubována záď sedanu. Na délku měří novinka 423 cm, tedy o 33 cm více než hatchback.
Pod kapotou se budou nacházet dva motory, půjde o litrový či 1,6litrový motor schopný spalovat mimo benzínu i čistý líh. Slabší motor má výkon 80 koní, silnější 128 koní.
Prodeje začnou na jižní polokouli 22. dubna, k nám se pravděpodobně nedostane.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.