Chevrolet Captiva prichádza s ďalším faceliftom. Tento krát dostáva zadné svetlá z diód a vylepšený interiér.
Po ôsmich rokoch dostáva Capriva od Chevroletu druhý facelift. Ten posledný pred dvomi rokmi bol pomerne výrazný, priniesol novú prednú časť a inovovaný interiér. Tento krát prichádza na rad zadná časť karosérie a rozšírenie výbavy.
Na začiatok pripomíname, že Chevrolet Captiva je sesterským modelom Oplu Antara. Druhá modernizácia v poradí prináša zadné svetlomety z LED diód, okrem toho sa detailne zmenila predná časť – nové predné hmlové svetlomety a novú mriežku chladiča. Vzadu pribudli hranaté koncovky výfuku, 18“ zliatinové disky dostali inovovaný dizajn.
Nová Captiva bude v závislosti od výbavy obsahovať aj dvojzónovú automatickú klimatizáciu, vyhrievanie predných a zadných sedadiel, bezkľúčové odomykanie interiéru vozidla alebo ambientné osvetlenie. Captiva ponúka aj naďalej možnosť výberu medzi 5- a 7-miestnym prevedením interiéru.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?