Chevrolet Captiva prichádza s ďalším faceliftom. Tento krát dostáva zadné svetlá z diód a vylepšený interiér.
Po ôsmich rokoch dostáva Capriva od Chevroletu druhý facelift. Ten posledný pred dvomi rokmi bol pomerne výrazný, priniesol novú prednú časť a inovovaný interiér. Tento krát prichádza na rad zadná časť karosérie a rozšírenie výbavy.
Na začiatok pripomíname, že Chevrolet Captiva je sesterským modelom Oplu Antara. Druhá modernizácia v poradí prináša zadné svetlomety z LED diód, okrem toho sa detailne zmenila predná časť – nové predné hmlové svetlomety a novú mriežku chladiča. Vzadu pribudli hranaté koncovky výfuku, 18“ zliatinové disky dostali inovovaný dizajn.
Nová Captiva bude v závislosti od výbavy obsahovať aj dvojzónovú automatickú klimatizáciu, vyhrievanie predných a zadných sedadiel, bezkľúčové odomykanie interiéru vozidla alebo ambientné osvetlenie. Captiva ponúka aj naďalej možnosť výberu medzi 5- a 7-miestnym prevedením interiéru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.