Taliansky Fiat potichu prišiel na náš trh s modernizovaným sedanom Linea, ktorý dostal nový vzhľad a interiér.
Automobilka Fiat relatívne potichu modernizovala sedan Linea, ktorý zdieľa techniku s modelom Punto. V minulom roku sme vám priniesli informácie o chystanom facelifte s odhalenou prednou časťou, dnes je známa oficiálna podoba celého automobilu. Zmeny zasiahli aj interiér, na českom trhu bude Linea dostupná len s naftovým štvorvalcom 1,3 MultiJet.
Faceliftovaná Linea dostala upravenú prednú časť. Elegantný predný nárazník dostal výstrednejšie tvary s väčšími nasávacími otvormi, novým tvarom hmlových svetlometov a dekoračnou hliníkovou lištou. Súčasťou nárazníka je nová predná maska s dvomi chrómovanými lištami uprostred.
Vzadu sa taktiež zmenil nárazník, pribudli ozdobné chrómované lišty. Najvýznamnejšou zmenou je presunutie panelu poznávacej značky z nárazníka na veko kufra. Spodná časť nárazníka dostala imitáciu difúzora. Modernizovaný Fiat Linea si požičal interiér z modelu Punto. Charakterizujú ho nápadité moderné tvary a pomerne kvalitné materiály.
Faceliftovaná Linea sa na českom trhu predáva len s naftovým motorom 1,3 MultiJet (70 kW, 200 Nm) v troch stupňoch výbavy. Základná verzia sa predáva od 269 900 Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.