Taliansky Fiat potichu prišiel na náš trh s modernizovaným sedanom Linea, ktorý dostal nový vzhľad a interiér.
Automobilka Fiat relatívne potichu modernizovala sedan Linea, ktorý zdieľa techniku s modelom Punto. V minulom roku sme vám priniesli informácie o chystanom facelifte s odhalenou prednou časťou, dnes je známa oficiálna podoba celého automobilu. Zmeny zasiahli aj interiér, na českom trhu bude Linea dostupná len s naftovým štvorvalcom 1,3 MultiJet.
Faceliftovaná Linea dostala upravenú prednú časť. Elegantný predný nárazník dostal výstrednejšie tvary s väčšími nasávacími otvormi, novým tvarom hmlových svetlometov a dekoračnou hliníkovou lištou. Súčasťou nárazníka je nová predná maska s dvomi chrómovanými lištami uprostred.
Vzadu sa taktiež zmenil nárazník, pribudli ozdobné chrómované lišty. Najvýznamnejšou zmenou je presunutie panelu poznávacej značky z nárazníka na veko kufra. Spodná časť nárazníka dostala imitáciu difúzora. Modernizovaný Fiat Linea si požičal interiér z modelu Punto. Charakterizujú ho nápadité moderné tvary a pomerne kvalitné materiály.
Faceliftovaná Linea sa na českom trhu predáva len s naftovým motorom 1,3 MultiJet (70 kW, 200 Nm) v troch stupňoch výbavy. Základná verzia sa predáva od 269 900 Kč.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.