Kia se "pochlapila" a pro novou generaci cee'du, který se těší velké popularitě, připravila i ostrou verzi.
Kia připravila pětidveřovou variantu svého hot-hatche cee'd GT. Prozatím jsme viděli jen jeho třídveřovou variantu stylizovanou do podoby kupé - u Kie ho nazývají pro_cee'd GT.
Podobně jako sourozenec ochuzený o jeden pár dveří, také "rodinná" varianta dostane pod kapotu čtyřválec o výkonu 204 koní. Tuto sílu bude generovat 1,6 litru velký, přeplňovaný agregát z Hyundaie Veloster. Maximální výkon přijde v 6000 otáčkách, zatímco maximální točivý moment 265 Nm je dosahován v poměrně širokém spektru 1750-4000 ot/min. Zrychlení z klidu na stovku by díky tomu mělo být dokonáno pod osm sekund.
Samozřejmostí je pro ostrou verzi dostatečně agresivní vzhled, který je podpořen nejen přepracovanými nárazníky, ale také barevnými dekory. Větší brzdy pak nebudou jen pro parádu, ale také pro dostatečnou brzdnou sílu.
Novinka bude mít výstavní premiéru v Ženevě. Zde bychom se mohli dozvědět také ceny novinky, která na trh přijde někdy v polovině roku.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.