Nová Kia cee'd svým nabroušeným vzhledem přímo láká k vytvoření sportovnější varianty. Ta se nám ukazuje právě nyní ve své třídveřové variantě.
Nová generace Kie cee'd se pomalu uceluje a do kompletnosti chybí právě sportovní varianta. Ta se ukazuje právě nyní, když na veřejnost prosákly snímky exteriéru a technické údaje.
Hot-hatch je prozatím založen na třídveřové variantě pro_cee'd, avšak potvrzena je i budoucí existence varianty s pěti dveřmi. Existence kombíku je však nejasná.
Pod kapotou najdeme motor o objemu 1,6 litru. díky přeplňování se jeho výkon vyšplhal na slušných 204 koní. To je sice méně než špička v daném segmentu, například Ford Focus ST má 250 koní a to se očekává ještě příchod silnější verze RS, avšak cee'd bude podle všeho mířit naproti trochu masovějším zákazníkům.
Motor by měl vozu se šestistupňovou manuální převodovkou umožnit zrychlení z klidu na stovku za 7,9 sekundy. S přitvrzeným podvozkem by se cee'd GT neměl polekat ani zatáček.
Třídveřová varianta by měla jít do prodeje ještě v tomto pololetí.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?