Nová generácia japonského sedanu Lexus IS sa opäť postupne odhaľuje...
Pred niekoľkými dňami sme vám priniesli prvú neoficiálnu fotografiu japonského sedanu Lexus IS v novej generácii. Fotografia bola pomerne nekvalitná, ale ukázala nám, na čo sme boli zvedaví – dizajn. Dnes máme vďaka istému čínskemu serveru k dispozícii ďalšie fotografie, zachytávajúce Lexus IS v športovej verzii F-Sport.
Verzia F-Sport sa oproti „obyčajnej“ verzii modelu IS líši predovšetkým jednodielnou typickou maskou chladiča, športovo tvarovaným predným nárazníkom a zadným nárazníkom s difúzorom.
Konečne sa môžeme pozrieť aj do interiéru – ten z veľkej časti pripomína väčší model LS, niektoré prvky sú zasa podobné s menším hybridným modelom CT 200h.
Oficiálne predstavenie nového Lexusu IS prebehne na autosalóne v Detroite, kedy budeme mať k dispozícii aj technické informácie.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?