Kia dnes zverejnila prvý oficiálny náčrt športovo ladenej verzie pro_cee´d GT s novým preplňovaným motorom pod kapotou.
Kia dnes zverejnila prvú skicu nového trojdverového modelu pro_cee’d GT, ktorý sa v roku 2013 stane ďalším členom rodiny cee’d. Už pri prvom pohľade na automobil je cítiť jeho športový charakter, ktorý bude podporený novým benzínovým turbomotorom 1,6 T-GDI s priamym vstrekovaním a šesťstupňovou manuálnou prevodovkou.
Nový motor bude vo verzii GT naladený na maximálny výkon 147 kW/200 k, dodávať sa bude zo začiatku so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou, očakáva sa aj rozčírenie ponuky o dvojspojkovú automatickú prevodovku DCT.
Na bližšie technické parametre novinky si budeme musieť ešte chvíľu počkať, výroba tejto horúcej novinky je v závode Kia Motors Slovakia naplánovaná na druhú polovicu roka 2013.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?