Kia potvrdila, že v budúcom roku príde na trh nový pro_cee´d, pod ktorého kapotou sa objaví benzínový motor s maximálnym výkonom 200 konských síl.
Automobilka Kia potvrdila, že na budúci rok obohatí jej ponuku model, v ktorom sa objaví prvý benzínový preplňovaný motor značky Kia. Túto česť dostane trojdverová Kia pro_cee´d Turbo.
Kia pro_ccee´d, ako je všetkým známe, je športovejšie zameraná trojdverová verzia rodinného modelu cee´d. Novinka pro_cee´d Turbo bude mať pod prednou kapotou preplňovaný benzínový motor 1,6 T-GDi, ktorý sa po prvý krát ukázal v modeli Veloster Turbo.
V Kii bude naladený na maximálny výkon 147 kW/200 k, dodávať sa bude so 6-stupňovou manuálnou, alebo automatickou prevodovkou. Na bližšie technické parametre novinky si budeme musieť ešte chvíľu počkať.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.