Kia potvrdila, že v budúcom roku príde na trh nový pro_cee´d, pod ktorého kapotou sa objaví benzínový motor s maximálnym výkonom 200 konských síl.
Automobilka Kia potvrdila, že na budúci rok obohatí jej ponuku model, v ktorom sa objaví prvý benzínový preplňovaný motor značky Kia. Túto česť dostane trojdverová Kia pro_cee´d Turbo.
Kia pro_ccee´d, ako je všetkým známe, je športovejšie zameraná trojdverová verzia rodinného modelu cee´d. Novinka pro_cee´d Turbo bude mať pod prednou kapotou preplňovaný benzínový motor 1,6 T-GDi, ktorý sa po prvý krát ukázal v modeli Veloster Turbo.
V Kii bude naladený na maximálny výkon 147 kW/200 k, dodávať sa bude so 6-stupňovou manuálnou, alebo automatickou prevodovkou. Na bližšie technické parametre novinky si budeme musieť ešte chvíľu počkať.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?