Volkswagen zveřejnil oficiální snímky otevřené varianty svého stylového Brouka nejnovější generace.
Volkswagen Beetle se v posledních letech změnil z levného a jednoduchého lidového vozu s motorem vzadu ve stylové retro s koncepcí vše vepředu. Podobně jako v první generaci tohoto vozu, i nyní se dočkáme sexy otevřené varianty.
Ta se představila právě nyní a mnoho překvapení nepřináší. Zůstává věrná plátěné střeše, která se nyní skládá hlouběji do karoserie tak, aby zlepšila výhled dozadu. Střechu lze skládat do rychlosti 50 km/h, na složení stačí příjemných 10 sekund.
Pod kapotou najdeme škálu motorů podobnou uzavřené variantě. Základem tak prozatím bude čtyřválec 1,4 TSI o výkonu 160 koní, na něj naváže dvousetkoňový dvoulitr. Šetřivější potěší diesely, které budou dva. Půjde o motory 1,6 a 2,0 TDI o výkonech 105 a 140 koní. Časem se novým základem stane benzínový motor 1,2 TSI.
Samozřejmostí dneška jsou vyspělé bezpečnostní prvky, tedy řada airbagů a vystřelovací oblouky za zadními sedadly.
Oficiální představení je naplánováno na autosalon v Los Angeles, který začíná v listopadu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.